Als ondernemer ben je vaak een duizendpoot. Marketing, sales, administratie, je socials bijhouden, netwerken, de koffiemachine bijvullen en oh ja… ergens tussendoor ook nog even je core business runnen.

Acquisitie is vaak het ondergeschoven kindje. Logisch, want het kost tijd, focus en doorzettingsvermogen. “Even snel tussendoor” werkt meestal niet. En als je eerlijk bent: hoe vaak heb je het al vooruitgeschoven? Ondertussen hopen dat klanten vanzelf aankloppen? Was het maar zo makkelijk 😉.

Wachten met acquisitie tot je agenda leegstroomt of je omzet terugloopt, is een risico. Het kost tijd om nieuwe klanten binnen te halen en deals te sluiten. En kun je die wachttijd financieel opvangen?

𝗚𝗼𝗲𝗱 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝘀: je hoeft het niet allemaal zelf te doen. Acquisitie uitbesteden is minder complex en kostbaar dan je misschien denkt. Bij New Business Matters nemen we je dit graag uit handen, zodat jij je kunt focussen op wat je het liefst doet. En ja, dat kan ook zonder direct grote belcampagnes af te nemen.

Benieuwd hoe wij dat aanpakken en wat het jou oplevert? Laten we een keer kennismaken. We hebben de koffiemachine zojuist bijgevuld ☕.