Net zoals bij zovele zaken, is een goede voorbereiding, het halve werk! Telefonische acquisitie zonder een gedegen plan van aanpak, is gedoemd te mislukken, dat geldt ook voor ons!

Potentiële klanten die van onze diensten gebruik wensen te maken, nemen we mee in een stappenplan van acties, zodat we goed beslagen ten ijs komen, maar vooral dat je als klant weet, waar je aan toe bent.

In 5 stappen werken we samen met jou toe naar een mooi resultaat en eindevaluatie. Op onze website staan deze stappen uitgeschreven, maar hieronder een korte samenvatting:

Stap1
Klantengesprek en inventarisatie

Stap 2
Opmaak van een strategisch plan

Stap 3
Inschatting maken van de benodigde uren

Stap 4
Regelmatige terugkoppeling van de resultaten

Stap 5
Eindevaluatie

Wil je meer weten over onze aanpak?

New Business Matters zorgt voor kwalitatief hoogwaardige leads. Wij “bellen niet om het bellen”. We zijn een middelgroot belbureau, maar dat vinden we een voordeel. Onze aanpak is persoonlijk, onze reactiesnelheid is hoog, de lijnen zijn kort en we zijn flexibel.

Meer weten?