De “bobbel in de envelop” is een bewezen methode om ontvangers te verleiden de envelop te openen. Deze valt op tussen de gewone post, waardoor mensen nieuwsgierig worden naar de inhoud. Zie het een beetje als de ouderwetse ‘flessenpost”, die viel ook op tussen alle schelpen op het strand :😉

Wat heeft dit te maken met New Business Matters?
Stel je hebt een bedrijf en je stuurt potentiële klanten een envelop met een bobbel, bijvoorbeeld een pen of een notitieboekje met jouw logo. Dat is een leuk en goed uitgevoerd idee, maar wat doe je er daarna mee?

De kracht van opvolgen
Vaak blijft het hierbij en wordt er geen vervolgactie ondernomen. Dit is een gemiste kans, want opvolging is cruciaal om “het ijzer te smeden als het heet is.” Zoals ikzelf altijd zeg: “Ga voor het laaghangende fruit.” Ons team zorgt voor de opvolging van campagnes, maar dat doen we niet zomaar!

Wat gaat eraan vooraf?
Eerst zoeken we uit wie de beslissingsbevoegden zijn: dit zorgt ervoor dat de attentie bij de juiste persoon terechtkomt. Daarna wordt de attentie in de envelop verstuurd en weten we zeker, dat de boodschap opvalt.

New Business Matters beschikt over diverse handige tools om te achterhalen wie de beslissingsbevoegden zijn en zet deze graag voor je in. De verstuurde envelop met bobbel biedt een mooi aanknopingspunt voor telefonische opvolging en dat is precies waar we ons werk van hebben gemaakt. Opvolgen na een campagne leidt vaak tot een hoge conversie en daar gaan we tenslotte voor!

Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.