Bij acquisitie denken mensen al gauw aan koude acquisitie. Bedrijven zien dit als een manier om snel klanten te werven, maar professionele belbureaus zoals New Business Matters kiezen vaak bewust voor een andere aanpak. Sterker nog: wij doen geen koude acquisitie.

Ik leg je graag uit waarom niet.
Het heeft vooral te maken met de lage conversie, of in Jip en Janneke taal: koude acquisitie levert lastig klanten op. Veel prospects ervaren de onverwachte telefoontjes nu eenmaal als opdringerig, waardoor de kans groot is dat gesprekken snel afgekapt worden. Dit maakt het moeilijk om waardevolle leads te genereren. En dat is precies waar het bij ons om draait: het verkrijgen van leads van hoge kwaliteit.

Eigenlijk zou je koude acquisitie kunnen zien als schieten met hagel, je raakt altijd wel iets. Als we bij New Business Matters voor je aan de slag gaan, dan schieten we met scherp. We richten ons op warme leads die al enige interesse hebben getoond in een product of dienst. Deze aanpak is veel efficiënter en heeft een veel hogere conversie. Dat is ook de reden, dat we zoveel tevreden klanten hebben.

Wil je daar een keertje met ons over in gesprek?